BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

...Sagapw oSo tipota Se autOn ton kosmo....

...Sagapw oSo tipota Se autOn ton kosmo....

Τρίτη 25 Μαΐου 2010

Κολλητη μου...♥



Λοιπον ζωουλα μου θελω να ξερεις πως κατεχεις την κορυφη της καρδιας μου γιατι εισαι
η μονη που δεν με εχεις πληγωσει ποτε..Γιατι οταν ολοι φευγουν εσυ εισαι παντα εκει..Γιατι σε ξερω εδω και 9 ολοκληρα χρονια και γιατι σε ολα αυτα τα χρονια δεν
επαψα ουτε μια στιγμη να σε αγαπω..Γιατι εισαι ο μονος ανθρωπος που με καταλαβαινει απολυτα...Γιατι οταν δεν εισαι κοντα μου η καρδια μου παει να σπασει παρολο που δεν στο δειχνω..Γιατι απλα δεν μπορω να ζησω χωρις εσενα...Γιατι καθε φορα μου ερχεσαι παρακαλαω να μην φυγεις..Γιατι καθε στιγμη μαζι σου εινι μοναδικη.. Γιατι ακομα και αν ειμαι σκατα ξερεις τον τροπο να με κανεις να γελασω..Γιατι αν ειχαι μια ευχη θα ελεγα..."ΕΓΩ ΚΑΙ ΕΣΥ ΜΑΖΙ" Εχω μαθει πλεον να ξεχωριζω τους ανθρωπους που πραγματικα αξιζουν...Ισως να μην ειμαι σιγουρη για τους αλλους μα για ΄σενα οχι...Θα μπορουσα να βαλω το χερι μου στην φωτια και να πω.. 'ΑΞΙΖΕΙΣ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ"...Πολλοι προσπαθησαν να μου δειξουν πως αξιζουν με ατελιωτα λογια,ατελιωτες πραξεις μα τιποτα δεν χρειαζεται απο ολα αυτα..Ξερεις γιατι?Γιατι το μονο που χρειαζομαι ειναι αληθινη αγαπη..αυτο ακριβως που δινεις εσυ..Δεν χρειαζομαι τιποτα αλλο..μονο να με αγαπας..ετσι οπως ειμαι..Με ολα τα πλεονεκτηματα και τα μειωνεκτηματα μου στην σειρα..ΖΟΜΒΙΕ μου σε ξερω απο τοσο δα..θυμαμαι ειμασταν σκατουλια οταν σε εφερναν οι παππουδες σου στον πεζοδρομο και παιζαμε..Καθε καλοκαιρι μαζι σου ηταν οι καλυτερες διακοπες για ΄μενα..Σαν ενα ονειρο που κανεις δεν θα ηθελε να ξυπνησει...Αν καποτε σταματησω να σ'αγαπω θα ειναι τοτε που θα εχω φυφει απο την ζωη..Ομως αν σε εκεινη την κατσταση που θα ειμαι θα αισθανομαι ακομα τοτε η αγαπη μου για 'σενα θα ειναι παντοτινη...

Σ'αγαπαωωωωωωω μην το ξεχασεις ποτε♥